vrijdag 13 augustus 2010

kooitje

Ik wil graag alle dingen die je nog wil weten, alle gevoelens die je nog niet gevoeld hebt, alle beelden die je nog niet gezien hebt, alle woorden die ik je nog niet gezegd heb, alle kusjes die ik je nog niet gegeven heb in een kooitje stoppen voor als je thuis komt en ik er niet ben. Dan leg ik er een briefje bij met veel, heel veel liefs. Het zou een verassing zijn, en je zou lachen als je door je deur stapt, en het kooitje ziet staan. Je zou lachen en het openmaken. Je zou overspoeld worden door al die dingen die ik voor je verzameld heb en die je nog niet ervaren hebt. Dan zou je het briefje vinden met veel, heel veel liefs en je zou glimlachend neerploffen op je stoel, Bob Dylan aanzetten, even uitrusten en dan beginnen met je spullen uitpakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten